{{ctrl.notification}}
most luxurious hotels in Iran

لوکس ترین هتل های ایران

ایران کشوری با جاذبه های گردشگری فراوان و تاریخچه ی غنی که گردشگران زیادی را سالامه به سوی خود می کشاند، کشورمان ایران دارای شهرهای بسیار زیادی می باشد که جاذبه های دیدنی و تاریخی زیادی در هر شهر وجود دارد، در این مقاله قصد داریم به معرفی لوکس ترین هتل های ایران بپردازیم، هتل ‌های لوکس دنیا با استانداردهای بین ‌المللی با امکانات سطح بالا که در گوشه ‌گوشه‌ ی ایران وجود دارد و می توانید نهایت لذت را در اقامت خود ببرید، در ادامه تا پایان مقاله همراه ما باشید. آس چارتر بهترین مرجع ارائه دهنده بلیط هواپیما در شهر مشهد می باشد.

هتل ترنج کیش

در ابتدا به معرفی هتل ترنج که در فهرست لوکس ترین هتل‌ های ایران قرار دارد می پردازیم، هتل ترنج هتلی 5 ستاره در جزیره زیبای کیش قرار دارد، این هتل 5 ستاره دارای دو فاز می باشد، فاز اول آن روی آب و فاز دوم آن در ساحل قرار دارد، هتل ترنج دارای ۱۰۰سوئیت بر روی دریا قرار دارد، این هتل دارای معماری بی نظیری می باشد که شبیه یک بته جقه بر ‏روی آب های خلیج فارس قرار گرفته، هتل ترنج کیش دارای امکانات رفاهی بی نظیری همچون رستوران ‏ساحلی، کافی ‌شاپ، فست ‌فود ساحلی، رستوران خورشید با کف شیشه ‌ای بر روی آب، رستوران فرنگی روی دریا، ‏رستوران تاج ترنج سالن اسپا و ماساژ با کف شیشه ‌ای، سالن ورزش ‏کف‌ شیشه‌ ای، خانه‌ ی بازی کودک، مزون، سالن بیلیارد و آتلیه‌ ی عکاسی می باشد.  

هتل مجلل درویشی مشهد

از دیگر هتل های لوکس در ایران هتل مجلل درویشی در مشهد می باشد، هتلی با معماری بی نظیر با 23 طبقه که مرتفع ‌ترین مرکز اقامتی و تنها هتل آتریوم در شرق کشور بشمار می رود، هتل درویشی دارای امکانات رفاهی بی نظیر و فوق العاده ای می باشد، این هتل دارای، ۲۲۳ باب اتاق و سوئیت با امکانات ویژه ای شامل سونای خشک، وسایل الکترونیکی، کامپیوتر و فکس می باشد، هتل درویشی همچنین ۵ رستوران با منوهای جدا و متنوع دارد که می توانید انواع غذاهای بین المللی را در این رستوران های سرو و نوش جان کنید، از دیگر امکانات هتل مجلل درویشی می توان به سونا، ماساژ، صرافی، پارکینگ، خود پرداز، سرویس حرم، زنگ هشدار، تلفن در لابی، سالن بیلیارد، چایخانه سنتی، شبکه پخش فیلم، وسایل بدنسازی، اینترنت در لابی، تلویزیون در لابی، لاندری، سیستم تهویه مطبوع، سرویس بهداشتی فرنگی  و ایرانی  در لابی و در طبقات، این امکانات رفاهی عمومی در این هتل می باشد، و اتاق ها نیز دارای امکانات ویژه ای می باشند.

هتل عباسی اصفهان

هتل عباسی اصفهان دارای قدمت بسیار طولانی می باشد که در دوران صفویان به دستور شاه سلطان حسین صفوی ساخته شد. خانه ی عباسی با قدمتی ۳۰۰ ساله در سال ۱۳۵۱ به هتلی با معماری کلاسیک و سبکی مدرن به هتل پنج ستاره مجللی تبدیل شد. هتل عباسی اصفهان از بزرگ‌ ترین هتل ‌های ایران در خیابان چهار باغ عباسی قرار دارد و دارای ۲۲۵ اتاق، ۱۴ تالار پذیرایی، انواع رستوران و کافه سنتی می باشد، اتاق ‌های هتل عباسی شامل اتاق‌ های معمولی یک و دو تخته تا انواع سوئیت های معمولی، قاجار، صفویه و.. می باشد، از امکانات این هتل پنج ستاره مجلل می توان به فکس، لابی، فتوکپی، پرینتر، آسانسور، فروشگاه، نمازخانه، کتابخانه، کافی شاپ، مرکز خرید، اتاق چمدان، پله اضطراری، رستوران بام، تاکسی سرویس، صندوق امانات، چایخانه سنتی، آژانس مسافرتی، پذیرش 24 ساعته، دستگاه واکس کفش، اتاق تلفن و ... می باشد.

قصر طلایی مشهد

هتل بین ‌المللی و مجلل قصر طلایی از دیگر هتل های لوکس در ایران شهر مقدس مشهد می باشد، هتل بین ‌المللی قصر دومین هتل از گروه هتل ‌های بین المللی قصر و مرتفع ‌ترین هتل در مشهد می باشد، هتل بین ‌المللی قصر دارای امکانات رفاهی زیادی نظیر: اتاق‌های سینگل، دبل، سوئیت، کانکت، پرنسس روم، آپارتمان رویال و پرزیدنت، بانک، صرافی، واحدهای تجاری، تشریفات، آژانس مسافرتی، سالن همایش و سمینار، آمفی ‌تئاتر، بیزینس سنتر، مجموعه‌های ورزشی، استخر و سونا، سالن انفورماتیک، سالن زیبایی و ۵ رستوران و کافی ‌شاپ متنوع می باشد.

هتل اسپیناس پالاس تهران

اسپیناس پالاس از دیگر هتل های لوکس ایران که دارای ٧۵ هزار مترمربع زیربنا می باشد و دارای ظرفیتی بین ۵۰ تا ۱۲۰۰ نفر می باشد، هتل اسپیناس پالاس تهران در یکی از بهترین محله های پایتخت منطقه سعادت آباد در سال ۱۳۹۴ احداث گردید، هتل اسپیناس پالاس تهران دارای معماری معاصر و طراحی مدرن می باشد و شامل ۲۱ طبقه، ۱۲ سالن همایش و آمفی ‌تئا‌تر، ۴۳ اتاق و دفتر کار و بیش از ۵۰۰ اتاق و سوئیت پذیرایی به مساحت ۱۳۰ تا ۷۰۰ متر دارد که ۵۶ سوئیت پرزیدنتال می باشد، اسپیناس پالاس از جذاب‌ ترین مراکز اقامتی تفریحی که دارای خدمات لوکس و امکاناتی بی نظیر مانند: یخچال، دراور، صبحانه، مبلمان، آباژور، چای ساز، میزتحریر، رخت آویز، کمد لباس، آب رایگان، روم سرویس، لوازم بهداشتی، تلویزیون در اتاق، سیستم اعلام حریق، مینی بار با هزینه، سیستم گرمایش و سرمایش، سیستم تهویه مطبوع دراتاق، امکان شارژ وسایل الکترونیکی می باشد.

هتل ملک التجار یزد

از دیگر هتل های لوکس در ایران، در شهر یزد می باشد، هتل ملک التجار یزد در بافت سنتی یزد قرار دارد که از خانه ‌های قدیمی این شهر بوده که به هتل تبدیل شده است، هتل ملک ‌التجار از گران ‌ترین هتل های یزد که متعلق به یک تاجر یزدی بوده، هتل آنتیک ملک التجار یزد اولین هتل خشتی جهان که قدمت آن به 300 سال پیش باز می گردد، معماری هتل ملک التجار یزد دارای معماری سنتی که در سال 1387 احداث گردید، هتل ملک التجار یزد در خیابان قیام قرار دارد و دارای 23 باب اتاق و بخش های مختلفی نظیر هشتی شش ضلعی، قسمت زمستانه، تابستانه، شاه نشین و حوض بزرگ و راهروهای زیرزمینی می باشد.

هتل صخره ای کندوان

هتل صخره ای کندوان از جذاب ترین هتل های صخره ای در جهان می باشد، هتل صخره ای لاله کندوان سومین هتل صخره ‌ای دنیا که در روستایی به همین نام قرار دارد، قدمت هتل کندوان به قرن هفتم هجری باز می گردد و دارای 40 اتاق می باشد که معماری این اتاق ها شبیه کندوهای عسل در دل کوه ساخته شده است و متراژ هر اتاق به 60 متر می رسد. از امکانات این هتل می توان به سالن کنفرانس، اتاق میهمانی و جلسات کاری، کافی ‌شاپ، جعبه کمک های اولیه، تلویزیون در لابی، آلاچیق، روم سرویس، گشت غیررایگان، کپسول آتش ‌نشانی در لابی، فروشگاه صنایع ‌دستی و سوغات، کافی‌ شاپ فضای باز، لباسشویی، تاکسی سرویس، صندوق امانات، اعلام حریق و ... اشاره کرد. با تهیه بلیط هواپیما تهران اردبیل در سایت آس چارتر از تخفیفات ومزایای ویژه ای برخوردار شوید.

date_range چهارشنبه 19 اردیبهشت 1403 remove_red_eye 38 بازدید favorite_border 0 chat 0
بخش
شماره موبایل
شماره ثابت
کانال تلگرام
پرواز داخلی
09300091160
09300091160
پرواز خارجی
09300091160
09300091160
اتوبوس
09300091160
09300091160
تور داخلی
09300091160
09300091160
تور خارجی
09300091160
09300091160
بیمه مسافرتی
09300091160
09300091160
ویزا
09300091160
09300091160
ثبت نظر
chat 0